Vaisala esittelee uuden Indigo300-teollisuuslähettimen, joka on osa modulaarista Indigo-tuoteperhettä

Indigo300 and HMP1 close up

Sää, ympäristö- ja teollisuusmittausten maailmanlaajuinen johtaja Vaisala julkisti tänään uuden Indigo300-teollisuuslähettimen. Lähetin on helppokäyttöinen ja soveltuu teollisiin sovelluksiin, joissa vaaditaan korkeaa luotettavuutta. Koska Indigo300 on osa Vaisalan Indigo-lähetintuoteperhettä, se on yhteensopiva Vaisalan uraauurtavien Indigo-mittapäiden kanssa. Indigo300-lähettimet tarjoavat kätevyyttä, yhteensopivuutta ja tarkkuutta vaativiinkin teollisuuden olosuhteisiin.

Suunniteltu suorituskykyiseksi

Vaisalan Indigo300-lähetin sopii ihanteellisesti teollisuussovelluksiin, jotka edellyttävät yhden parametrin tarkkaa mittaamista. Tukeva IP65-luokiteltu metallikotelo varmistaa luotettavan suorituskyvyn ankarissakin olosuhteissa. Lähetin tukee yhtä älykästä mittapäätä kerrallaan, ja siinä on näyttö mittaustietojen paikallista visualisointia varten.

”Olen hyvin iloinen voidessani ilmoittaa Indigo300 lähettimen lisäämisestä modulaariseen Indigo-tuoteperheeseen. Indigo-yhteensopivat tuotteet mahdollistavat laadukkaat mittaustiedot monenlaisissa teollisuusprosesseissa. Lähetin on riittävän vankka suoriutuakseen ankaristakin teollisuusolosuhteista”, Vaisalan tuotepäällikkö Juhani Lehto sanoo.

Heti käyttövalmis lähetin täyttää asiakkaiden tarpeet.

”Käyttövalmiina saatavilla oleva, yksinkertainen ratkaisu vaativillekin olosuhteilla, yhden mittapään tuki ja analogiset lähdöt. Halusimme täyttää nämä asiakkailtamme kuullut tarpeet”, Lehto jatkaa.

Indigo300-lähettimet ovat helposti liitettävissä mihin tahansa Indigo-yhteensopivaan mittapäähän.
Indigo300-lähettimen avulla asiakkaamme voivat mitata erilaisia parametreja tarkasti ja luotettavasti, ja Indigo-ekosysteemi tarjoaa vahvan dataketjun. Vaisalan tunnetun laadun ja suorituskyvyn lisäksi lähettimen ominaisuuksiin kuuluu, että se on konfiguroitu valmiiksi tehtaalla, joten asennus on nopeaa ja helppoa”, Lehto lisää.

Indigo300 on kestävä metallikoteloinen lähetin, jota voidaan käyttää kaikkien Vaisalan Indigo yhteensopivien älykkäiden mittapäiden kanssa. Vaisalan laajassa valikoimassa on mittapäitä kosteuden, lämpötilan, kastepisteen, hiilidioksidin, höyrystyneen vetyperoksidin ja öljyn kosteuden mittaamiseen. Mittapäitä voi vaihtaa helposti tarpeen mukaan.

Erinomainen valinta teollisuusasiakkaille

Vaisalan Indigo-tuoteperhe tarjoaa stabiilit ja luotettavat mittaukset monenlaisissa teollisuussovelluksissa. Modulaarisen rakenteen ansiosta käyttäjät voivat yhdistellä elementtejä tarpeen mukaan vaativimmissakin teollisissa ympäristöissä.

Indigo-tuoteperhe muodostaa monikäyttöisen ekosysteemin, joka sisältää vaihdettavissa olevia älykkäitä mittapäitä, toimintavarmoja lähettimiä sekä käyttäjäystävällisen PC-ohjelmiston. Modulaarisen rakenteen ansiosta Indigo-mittapäiden ja lähettimien asennus, käyttö ja huolto on erittäin helppoa. Yhdessä ne muodostavat tehokkaan dataketjun, joka varmistaa lopputuotteiden energiatehokkuuden, turvallisuuden ja laadun.

Vaisalan Indigo300-lähetin tulee maailmanlaajuisesti saataville vuoden 2023 kolmannella vuosineljänneksellä.

Lisätietoja mediaa varten:

Miia Lahti, viestintäpäällikkö, teollisten mittausten liiketoiminta-alue, Vaisala

Vaisala on maailman johtava sää-, ympäristö- ja teollisuusmittausten ratkaisuja tarjoava yritys. Yli 85 vuoden kokemukseensa tukeutuen Vaisala auttaa tekemään havaintoja paremman maailman rakentamiseksi myös avaruuden olosuhteet kestävällä teknologialla, jota on käytössä jopa Marsissa ja vieläkin kauempana. Olemme luotettava kumppani asiakkaille ympäri maailman. Tarjoamme kattavan valikoiman edistyksellisiä havainto- ja mittaustuotteita sekä  palveluita. Vaisalan pääkonttori sijaitsee Suomessa, ja yhtiön palveluksessa on yli 2 000 ammattilaista eri puolilla maailmaa. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsinki  arvopaperipörssissä. www.vaisala.fi

twitter.com/VaisalaGroup,
linkedin.com/vaisala